Poslovi službe obavljat će se u okviru odsjeka:
– Odsjek za trezor i računovodstvo
U okviru ove službe vrše se slijedeći poslovi i zadaci:
- Učestvuje u izradi prijedloga budžeta;
- učestvuje u izradi odluke o izvršenju budžeta;
- izrađuje godišnje i periodične obračune budžeta u skladu sa propisima, računovodstvenim standardima i računovodstvenim načelima;
- vrši i prati realizaciju priliva budžetskih sredstava ostvarenih po osnovu pruženih usluga a propisanih gradskim odlukama;
- izrađuje izvještaje i potrebne informacije o budžetskoj potrošnji;
- koordinira aktivnosti sa budžetskim korisnicima u dijelu izvršenja budžetskih sredstava;
- obavlja finansijsko-računovodstvene i knjigovodstvene poslove za Gradske službe uprave (obračun i isplata plata, vođenje potrebnih evidencija, plaćanje sa žiro-računa, knjigovodstsveno evidentiranje poslovnih promjena);
- obavlja poslove vezane za trezorsko poslovanje;
- obavljanje poslova izrade operativnih planova za potrebe ostalih gradskih službi;obavljanje poslova vezanih za javne nabavke;
- poslovi vezani za internu reviziju;
- drugi poslovi vezani za finansijsko poslovanje Grada;
- koordinira sve aktivnosti iz nadležnosti službe na području mjesnih zajednica, preko organa mjesnih zajednica;
- obavlja poslove inspekcijskog nadzora u oblasti:
a) komunalnih poslova,
b) sanitarnih poslova,
c) urbanističko-građevinskih poslova i sl.
d) trgovine, obrta, ugostiteljstva i turizma,
kao i drugih oblasti koje se u skladu sa pozitivnim zakonskim propisima stave u nadležnost gradskih organa uprave; obavlja i druge poslove koji joj se stave u nadležnost zakonima, odlukama Gradskog vijeća i gradonačelnika.
Obrasci službe:
Pomoćnik gradonačelnika-Šef službe: Hogić Jasmin, dipl. oec.
Kontakt telefon/fax : 035 369-162 (centrala) i 035 366-412
Adresa Službe: Ul. Ibrahima Salihovića b.b. 75350 Srebrenik.
E-mail službe: finansije@srebrenik.ba – inspekcije.srebrenik@srebrenik.ba
E-mail: opc.sreb@bih.net.ba