Poslovi službe obavljat će se u okviru odsjeka:
– Odsjek za lokalni ekonomski razvoj i projekte
U okviru ove službe vrše se slijedeći poslovi i zadaci:
- Obavlja upravne i druge poslove iz oblasti poduzetništva, koji su zakonom i drugim propisima stavljeni u nadležnost Službe, a odnose se na rudarstvo, industriju, trgovinu, ugostiteljstvo, zanatstvo, turizam, poljoprivredu, vodoprivredu, šumarstvo, lov i ribolov, prevozničku djelatnost i slično;
- vrši poslove davanja pod zakup zemljšta radi poljoprivredne obrade i sl.;
- priprema općinske razvojne strategije, rukovodi akcionim planiranjem za provođenje strategija i projekata, koordinira aktivnosti u provođenju projekata, monitoringu, evaluaciji i izvještavanju;
- organizuje i provodi aktivnosti na unapređenju sistema planiranja i metodologije planiranja;
- kontinuirano prati sve mogućnosti povoljnog finansiranja projekata uključujući i fondove EU, stvara uslove za jačanje mreže lokalnih kapaciteta za projektno finansiranje uz prenošenje svih bitnih informacija i pružanje pomoći učesnicima u projektima sa područja Grada Srebrenik;
- provodi zakonom propisan postupak za donošenje razvojnih i provedbenih planova, odnosno njihove izmjene, dopune i revizije;
- priprema programe iz nadležnosti Službe;
- organizuje izradu investiciono-tehničke dokumentacije iz oblasti lokalnog razvoja i infrastrukture;
- vodi investicije izgradnje, rekonstrukcije infrastrukture, organizuje i provodi tehnički nadzor na istim;
- radi na pripremi i učestvuje u izradi projektno-investicione dokumentacije za obnovu infrastrukturnih objekata u saradnji sa nadležnim organima višeg nivoa vlasti, domaćim i stranim pravnim licima, udruženjima građana i drugim organizacijama;
- izrađuje i realizuje planove i projekte razvoja Grada (sanacije, rekonstrukcije i modernizacije komunalne infrastrukture);
- identifikuje, formuliše i utvrđuje prioritetne projekte u Gradu na osnovu metodologije koja je utvrđena propisom nadležnog organa, utvrđuje Gradske programe javnih investicija;
- dostavlja prioritetne programe i projekte preko nadležnih resornih ministarstava organizacionoj jedinici Kantona u cilju pripreme kantonalnog programa javnih investicija;
- koordinira sve aktivnosti iz nadležnosti službe na području mjesnih zajednica, preko organa mjesnih zajednica;
- prati stanje u oblasti poduzetništva i predlaže mjere na sprovodenju utvrdene politike u oblasti poduzetništva;
- izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata u oblasti razvoja, obrta i ostalih privrednih djelatnosti;
- obavlja poslove statistike iz nadležnosti Grada;
- istraživanje zakona, drugih propisa i općih akata u oblasti razvoja;
- obavlja poslove statistike iz nadležnosti Grada;
- istraživanje i utvrđivanje mogućih izvora finansiranja, informisanje kolega u općinskim organima uprave, te javnim ustanovama i preduzećima o mogućnostima apliciranja na javne pozive domaćih i stranih donatora, kao i o uslovima apliciranja, ostvarivanje saradnje sa nadležnim ustanovama i institucijama na općinskom, regionalnom i međunarodnom nivou, nevladinim organizacijama, raznim udruženjima, a u vezi unapređenja lokalnog ekonomskog razvoja, identifikovanje i formulisanje prilika za investiranje, novih tržišnih segmenat;
- razvoj inovativnih rješenja kao odgovor na potrebe tržišta i investitora, te proaktivan rad na privlačenju domaćih i stranih investicija;
- kreiranje, održavanje i upravljanje bazom podataka o projektima, realizaciji projekata, investitorima i sl.;
- održavanje stalnog kontakta sa predstavnicima domaćih i stranih investitora, te pružanje sve potrebne stručne odnosno administrativno-tehničke pomoći investitorima, te pripremanje prijedloga projekata za prezentaciju potencijalnim investitorima u svrhu podsticanja otvaranja novih radnih mjesta;
- kontinuirano održavanje saradnje sa domaćim i međunarodnim organizacijama, kao što su ministarstva državne, entitetske i kantonalne direkcije i agencije, te razvojne agencije kao npr. Agencije za unapređenje stranih investicija u BiH (FIPA), Fond za okoliš, USAID, UNDP, BIGMEV, TIKA, i sl., kao i ambasadama i konzulatima stranih zemalja u BiH, te ambasadama i konzulatima naše države u inostranstvu;
- uspostavljanje One Stop Shop usluge koja podrazumijeva pružanje svih potrebnih usluga i informacija privrednicima i potencijalnim investitorima koji žele invenstirati na području Grada Srebrenika, koordiniranjem svih relevantnih aktera na području našeg Grada, Gradskih službi, javnih preduzeća i ustanova, kako bi proces investiranja olakšali i administraciju prilagodili poslovnom sektoru;
- u saradnji sa općinskim načelnikom radi na uspostavljanju lokalnog ekonomskog vijeća (LEV) koji treba da okupi široku bazu ključnih aktera (javni i privatni sektor, akademska zajednica, nvo, mediji i dr.) koji pomažu pri pripremi i nadzoru aktivnosti iz domena lokalnog ekonomskog razvoja.
- Proaktivan pristup ispunjavanju kriterija kako bi Srebrenik u narednom periodu aplicirao za dobijanje certifikata za povoljno poslovno okruženje (BFC) koji zahtijeva efikasnu administraciju, transparentnu lokalnu vlast, odgovarajuću infrastrukturu i partnerske odnose sa firmama. Dobijanjem ovog certifikata općina stiče sposobnost da se pozicionira kao napredna lokalna uprava u jugoistočnoj evropi te na taj način osigura značajnu podršku od domaćih i međunarodnih institucija i donatora.
- Pripremanje prijedloga projekata u oblasti lokalnog ekonomskog razvoja, te apliciranje na javne pozive domaćih i međunarodnih insitucija i organizacija, te pripremanje promotivnih materijala, publikacija, vodiča, brošura i ostalih materijala;
- aktivno radi na unapređenju razvoja turizma (izletišta, sportske, pješačke staze, igrališta za djecu, lokacije za sjedenje, mini sportski tereni u prirodno obrađenom materijalu i sl.), na području Grada Srebrenika uključujući sve zainteresovane aktere, javne ustanove, mjesne zajednice, nevladine organizacije, te naravno lokalne zainteresovane privrednike kao i eventualne investitore;
- obavlja i druge poslove koji joj se stave u nadležnost zakonima, odlukama Gradskog vijeća i gradonačelnika.
Registar administrativnih procedura službe:
- 06_1 Poljoprivredna saglasnost.pdf
- 06_6 Odobrenje za osnivanje trgovačke radnje.pdf
- 06_7 Prestanak rada trgovačke radnje.pdf
- 06_8 Odobrenje za obavljanje obrta ili srodne djelatnosti kao osnovnog zanimanja.pdf
- 06_9 Odobrenje za obavljanje obrta ili srodne djelatnosti kao dodatno zanimanje.pdf
- 06_10 Odobrenje za obavljanje obrta ili srodne djelatnosti kao dopunsko zanimanje.pdf
- 06_25 Sanitarna saglasnost na lokaciju objekta.pdf
- 06_26 Sanitarna saglasnost na projektno-tehničku dokumentaciju objekta.pdf
- 06_27 Sanitarna saglasnost na izvedeno stanje objekta.pdf
Obrasci službe:
- Obrazac zahtjeva za izdavanje uvjerenja i potvrde na osnovu člana 169 ZUP-a
- Obrazac zahtjeva za izdavanje uvjerenja i potvrde na osnovu člana 170. ZUP-a
- Zahtjev za odobrenje novčane pomoći – akcidentne situacije
- Obrazac zahtjeva za Sanitarnu saglasnost na lokaciju objekta
- Obrazac zahtjeva za Sanitarnu saglasnost na izvedeno stanje
- Obrazac zahtjeva za Sanitarnu saglasnost na projektno-tehničku dokumentaciju objekta
- Obrazac zahtjeva za izdavanje odobrenja o pružanju ugostiteljskih usluga u seoskom domaćinstvu
- Obrazac zahtjeva za ispravku greške u rješenju
- Obrazac zahtjeva za izdavanje rješenja o utvrđivanju minimalnih uslova i uslova za kategoriju za sobu, apartman, studio apartman i kuću za odmor u domaćinstvu
- Obrazac zahtjeva za izdavanje rješenja o utvrđivanju minimalnih uslova i uslova za pružanje usluga izletišta u seoskom domaćinstvu
- Obrazac zahtjeva za izmjenu rješenja o obavljanju prijevoza za vlastite potrebe
- Obrazac zahtjeva za izdavanje odobrenja za prevoz za vlastite potrebe na ime radnje
- Obrazac zahtjeva za izmjenu rješenja o obavljanju taxi prijevoza
- Obrazac zahtjeva za izmjenu rješenja o obavljanju ugostiteljske djelatnosti
- Obrazac zahtjeva za ostvarivanjem novčane podrške za osnivanje i registraciju novih obrta
- Obrazac zahjeva za izdavanje rješenja o visini naknade za trajnu promjenu namjene poljoprivrednog zemljišta u nepoljoprivredne svrhe
- Obrazac zahtjeva za prestanak rada trgovačke radnje
- Obrazac zahtjeva za izdavanje odobrenja za obavljanje obrtničke ili srodne djelatnosti kao osnovno zanimanje
- Obrazac zahtjeva za izdavanje odobrenja za obavljanje obrtničke ili srodne djelatnosti kao dodatno zanimanje
- Obrazac zahtjeva za izdavanje odobrenja za obavljanje obrtničke ili srodne djelatnosti kao dopunsko zanimanje
- Obrazac zahtjeva za izdavanje odobrenja za obavljanje obrtničke ili srodne djelatnosti u izdvojenom poslovnom prostoru
- Obrazac zahtjeva za izdavanje odobrenja za zajedničko obavljanje obrta ili srodne djelatnosti
- Obrazac zahtjeva za izdavanje odobrenja za osnivanje ugostiteljske radnje
- Obrazac zahtjeva za odobrenje novčane podrške za osnivanje i registraciju novih obrta.pdf
- Obrazac zahtjeva za ovjeru cjenovnika i normativa
- Obrazac zahtjeva za osnivanje trgovinske radnje
- Razni zahtjevi za minimalno tehnicke uslove
- IZJAVA
- Obrazac godisnjeg izvjestaja o utrosku.pdf
- Udruženja (osim boračkih) Obrazac godišnjeg izvještaja o utrošku
Pomoćnik gradonačelnika-Šef službe: Enis Brašnjić, dipl.ing.građ.
Kontakt telefon/fax : 035 369-162 (centrala) i 035 369-157
Adresa Službe: Ul. Ibrahima Salihovića b.b. 75350 Srebrenik.
E-mail službe: poduzetnistvo@srebrenik.ba
E-mail: opc.sreb@bih.net.ba