Poslovi Službe obavljat će se bez odsjeka.
U okviru ove službe vrše se slijedeći poslovi i zadaci:
- Izvršava i obezbjeđuje izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata iz oblasti prostornog uređenja i zaštite okolice, stambene i komunalne oblasti, te provodi utvrđenu politiku i prati stanje u nevedenim oblastima;
- rješava u upravnim stvarima iz svoje nadležnosti, vodi propisane službene evidencije i izdaje uvjerenja o činjenicama na osnovu tih evidencija;
- vrši poslove na pripremama i predlaganju u oblasti prostornog planiranja i izrade prostornih, urbanističkih i regulacionih planova, organizovanje javnih uvida, rasprava, tribina i okruglih stolova utvrdenih odgovarajućom metodologijom o izradi prostorno planske dokumentacije;
- prati izvršavanje navedenih planova radi ostvarivanja uslova i zadataka utvrđenih tim planovima;
- vrši poslove dodjele pod zakup zemljišta za postavljanje objekata privremenog karaktera i sl.;
- vrši poslove ustupanja javnih površina na privremeno korištenje za poslovne i slične svrhe;
- utvrđuje obveznike i naknadu za korištenje građevinskog zemljišta;
- vrši poslove na provođenju programa i planova obavljanja djelatnosti zajedničke komunalne potrošnje i izrađuje izvještaj o realizaciji navedenog programa i planova;
- upravno rješavanje u oblasti komunalnih poslova na području Grada, a posebno po pitanju: održavanje čistoće i zelenih površina, raspolaganja i korištenja javnih površina, toplifikacije, javne rasvjete i drugo;
- vrši nadzor nad radom javnih preduzeća iz komunalne oblasti, priprema programe za preduzimanje mjera za poboljšanje kvaliteta komunalnih usluga, kao i mjera za djelovanje općinske službe i komunalnog preduzeća u slučaju prekida u pružanju komunalnih usluga;
- koordinira sve aktivnosti iz nadležnosti službe na području mjesnih zajednica, preko organa mjesnih zajednica;
- vodi poslove iz stambene oblasti;
- vodi registar stambenih i stambeno-poslovnih zgrada i upravitelja zgradama;
- obavlja upravne i druge poslove iz oblasti saobraćaja, javnog i taksi prevoza;
- priprema nacrte propisa i drugih općiha akata iz oblasti za koje je nadležna;
- obavlja i druge poslove koji joj se stave u nadležnost zakonima, odlukama Gradskog vijeća i gradonačelnika.
Značajniji poslovi urađeni u ranijem periodu:
- Znatno poboljšana efikasnost službe u rješavanju upravnih predmeta
- Prvi na našem Kantonu u potpunosti implementirali imovinske zakone kada je u pitanju povratak stanova na kojima je postojalo stanarsko pravo
- Svake godine omogućava da su u budžetu općine ostvare vrlo značajni prihodi od rente i uređenja građevinskog zemljišta cca 1.100.000 KM
- Aktivno učešće u implementaciji standarda – BAS EN ISO 9001:2015
- Nosioci aktivnosti na izradi više prostorno-planskih dokumenata kao što su Urbanistički projekat “Gradski centar”, Regulacioni planovi “Centar” i “Zona sporta i rekreacije”, te više planova parcelacije na području općine
- Preuzeti poslovi ranijeg SIZ-a stanovanja, te ustrojena nova evidencija o stambenom fondu, koja je bila preduslov za proces otkupa stanova
- Vođene intenzivne aktivnosti oko organizovanja upravljanja stambenim objektima za kolektivno stanovanje i to: donesena Odluka o kućnom redu u stambenim zgradama i Pravilnik o izboru upravitelja, raspisan i sproveden konkurs za izbor upravitelja zgrada, u toku su aktivnosti oko izdavanja certifikata izabranim upraviteljima
- Izvršeno uređenje više saobraćajnica u gradu (ulica pored Željezničke stanice, pored objekata Bigeraj, Papagajka, Zlatiborka itd.), te uređenje zelenih površina u gradu isl.
- Izveden centralni gradski kanalizacioni kolektor i savremen uređaj za prečišćavanje otpadnih voda, a izveden je ili je u fazi izvođenja veći broj kanalizacionih kolektora u gradu i prigradskim naseljima Sofići, Brda, Rapatnica itd.
Važni dokumenti:
- Odluka o komunalnim djelatnostima općine Srebrenik (Sl.gl. br. 10/2011)
- Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o komunal. djelat. općine Srebrenik (Sl. gl. br. 02/2014)
Registar administrativnih procedura službe:
- 08_1 Urbanistička saglasnost.pdf
- 08_2 Odobrenje za izgradnju.pdf
- 08_3 Odobrenje za upotrebu.pdf
- 08_4 Naknadna urb saglasnost.pdf
- 08_5 Naknadno odobrenje za gradnju.pdf
- 08_6 Izmjena urbanističke saglasnosti.pdf
- 08_7 Izmjena odobrenja za građenje.pdf
- 08_8 Produženje urbanističke saglasnosti.pdf
- 08_9 Produženje odobrenja za gradnju.pdf
- 08_10 Izvod iz prostorno planske dokuumentacije.pdf
- 08_11 Lokacijska informacija.pdf
- 08_12 Potvrda o podnesenom zahtjevu za legalizaciju građevine.pdf
- 08_13 Uvjerenje o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija.pdf
- 08_14 Odobrenje za zauzimanje javne površine.pdf
Obrasci službe:
- Zahtjev za izdavanjem urbanističke saglasnosti
- Zahtjev za izdavanjem odobrenja za građenje
- Zahtjev za izdavanjem odobrenja za upotrebu
- Zahtjev za legalizaciju građevine-izdavanje naknadne urbanističke saglasnosti
- Zahtjev za izdavanje potvrde o izmirenim obavezama za priključenje na vodovodnu i kanalizacionu mrežu
- Zahtjev za izdavanjem uvjerenja o činjenicama iz službene evidencije
- Zahtjev za izdavanje odobrenja za zauzimanje/zakup javne površine
- Zahtjev za legalizaciju građevine-izdavanje naknadnog odobrenja za građenje
- Obrazac_godisnjeg_izvjestaja_o_utrosku.pdf
- Udruzenja_osim_borackih_Obrazac_godisnjeg_izvjestaja_o_utrosku.doc
Pomoćnik gradonačelnika-Šef Službe: Muharem Bajrektarević, dipl. pravnik
Kontakt telefon/fax : 035 369-155 i 369-154
Adresa Službe: Ul. Ibrahima Salihovića b.b. 75350 Srebrenik.
Email službe: prostorno@srebrenik.ba
Zvanični e-mail: opc.sreb@bih.net.ba