OPĆINA SREBRENIK
OBRAZAC PRAĆENJA REALIZACIJE UGOVORA/OKVIRNOG SPORAZUMA OD 01.01.2018. – 31.12.2018. GODINE
po Konkurentskom zahtjevu i Otvorenom postupku
Služba za opću upravu i zajedničke poslove
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
R.b. |
Opis i oznaka po JRJN |
Vrsta postupka i broj obavještenja o dodjeli ugovora sa Portala javnih nabavki |
Podaci o dobavljaču/ dobavljačima u okvirnom sporazumu (Naziv, ID broj, mjesto) |
Osnovni elementi ugovora/okvirnog sporazuma (Vrijednost, period trajanja/rok plaćanja, garantni period…) |
Opis izmjene osnovnih elemenata ugovora i datum izmjene |
Ostatak vrijednosti ugovora nakon učinjene izmjene/ostatak vrijednosti okvirnog sporazuma |
Datum zaključenja ugovora/okvirnog sporazuma |
Datum potpune realizacije ugovora/okvirnog sporazuma i ukupna utrošena vrijednost |
Napomena (obrazloženje) |
1 |
LOT 2 – Fiksna IP telefonija / 64215000-6 |
Otvoreni postupak broj: 07-3657-2/17 |
EUROPRONET BOSNIA DOO Sarajevo / ID broj: 4200106900004 |
21.800,00 KM + PDV / Plaćanje će se vršiti u roku od 15 dana od dana prijema i prihvatanja računa od strane ugovornog organa i lica zaduženog za praćenje realizacije ugovora / Okvirni sporazum se zaključuje za 2018/19 godinu |
29.11.2017. |
17.01.2020. 14.452,60 KM+PDV |
Okvirni spora-zum je na 2 g. i pojedinačni ugovori se zak-ljučuju na svakih 6 mjeseci a tek po okončanju svih ugovora postupak je završen. | ||
2
|
Nabavka goriva za motorna vozila, lož ulja i antifriza za grijanje / 09130000-9 |
Otvoreni postupak broj: 07-3659/17 |
HIFA DOO Tešanj / ID broj: 4218015000007 |
63.400,00 KM + PDV / Plaćanje će se vršiti u roku od 15 dana nakon ispostavljanja fakture sa fiskalnim računom/ Okvirni sporazum se zaključuje za 2018/19 godinu |
05.12.2017. |
16.01.2020. 68094,02 KM+PDV |
Okvirni spora-zum je na 2 g. (2018 i 2019.g) i realizacija ugo-vora je u toku a tek po okonča-nju svih ugovora postupak je završen.Zadnji račun od 2018. godine je bio 31.12.2018.g. a za 2019.g. je preostalo 37.603,70 KM sa PDV-om | ||
3.
|
LOT 1 – Osiguranje općinskih i vatrogasnih vozila za 2018. godinu / 66514110-0 |
Konkurentski zahtjev broj: 07-4058/17 |
TRIGLAV OSIGURANJE DD / ID broj: 4200247470003 |
3.234,00 KM / Premija osiguranja po svakom vozilu će se plaćati na temelju izdatih polica osiguranja od strane dobavljača, a koja je usklađena sa dospijećem osiguranja za predmetno vozilo i cijenama iz ponude |
12.01.2018. |
07.11.2018.g. | Ugovor završen 07.11.2018.g. realizacija ugovora 3.104,00 KM sa PDV-om | ||
4.
|
LOT 2 – Osiguranje imovine za 2018. godinu / 66515200-5 |
Konkurentski zahtjev broj: 07-4058-2/17 |
SARAJEVO-OSIGURANJE DD, Podružnica Tuzla / ID broj: 4200326930001 |
1.850,00 KM / Plaćanje premije osiguranja će se vršiti u četiri jednake rate, svaka tri mjeseca |
14.12.2017. |
1850,00 KM 25.01.2019.
|
Završen ugovor | ||
5.
|
LOT 3 – Osiguranje lica za 2018. godinu / 66512100-3 |
Konkurentski zahtjev broj: 07-4058-3/17 |
ASA OSIGURANJE DD Sarajevo / 4201261240009 |
2.391,36 KM / Plaćanje će se vršiti u 12 jednakih mjesečnih rata i to do 20-tog u tekućem mjesecu za prethodni mjesec (prva rata u februaru do 20-tog) |
12.12.2017. |
20.01.2019.g. | Završen ugovor 20.01.2019.g. u ugovorenom iznosu | ||
6.
|
Održavanje i popravka općinskih i vatrogasnih vozila u 2018. godini / 50112000-3 |
Konkurentski zahtjev broj: 07-4306/17 |
AUTOELEKTRIKA FAZLIĆ DOO / ID broj: 4209988570002 |
12.820,51 KM / Plaćanje će se izvršiti u roku od 15 dana od dana ispostavljanja računa o izvršenim uslugama, a kojeg mora prihvatiti lice zaduženo za praćenje realizacije ugovora i ugovorni organ / Okvirni sporazum se zaključuje za 2018. godinu |
09.01.2018. |
25.12.2018. g. | Ugovor završen 25.12.2018.g. realizacija ugovora 12.500 KM sa PDV-om | ||
7.
|
LOT 1 – xDSL Flat internet / 64200000-8 |
Otvoreni postupak broj: 07-3657/17 |
DD BH Telecom Sarajevo / ID broj: 4200211100005 |
10.763,52 KM + PDV / Plaćanje će se vršiti u roku od 15 dana od dana prijema i prihvatanja računa od strane ugovornog organa i lica zaduženog za praćenje realizacije ugovora / Okvirni sporazum se zaključuje za 2018/19 godinu |
05.01.2018. |
Okvirni spora-zum je na 2 g. i pojedinačni ugovori se zak-ljučuju na svakih 6 mjeseci a tek po okončanju svih ugovora postupak je završen. | |||
8.
|
Štampanje obrazaca, knjiga, koričenje službenih listova, brošura i dr. materijala za općinu Srebrenik za 2018. godinu / 22900000-9 |
Konkurentski zahtjev broj: 07-4512/17 |
HARFO-GRAF DOO Tuzla / ID broj: 4209078430002 |
5.980,50 KM / Plaćanje će se izvršiti u roku od 20 dana od dana isporuke roba i ispostavljanja računa prihvaćenog od strane lica zaduženog za praćenje realizacije ugovora / Okvirni sporazum se zaključuje za 2018. godinu |
26.01.2018. |
Ugovor je raskinut |
Ugovor raskinut 18.05.2018. godine | ||
9.
|
Nabavka opreme i dijelova za općinska i vatrogasna vozila u 2018. godini / 34300000-0 |
Konkurentski zahtjev broj: 07-4296/17 |
MIRADO DOO Tuzla / ID broj: 4209070880009 |
13.362,09 KM / Plaćanje će se izvršiti u roku od 15 dana od dana prihvatanja računa / Okvirni sporazum se zaključuje za 2018. godinu |
09.01.2018. |
14.12.2018. g. | Ugovor završen 14.12.2018.g. realizacija ugovora 11.003,25 KM sa PDV-om | ||
10.
|
Nabavka tonera za 2018 godinu / 30000000-9 |
Konkurentski zahtjev broj: 07-4511/17 |
FUTURA MULTIMEDIA DOO Tuzla / ID broj: 4209892890006 |
4.750,00 KM / Plaćanje će se izvršiti po isporuci robe u roku od 15 dana od dana prihvatanja računa / Dobavljač će predmetne robe isporučivati sukcesivno u toku 2018 godine |
02.02.2018. |
21.12.2018.g. | Ugovor završen 21.12.2018.g. realizacija ugovora 2.663,36 KM sa PDV-om | ||
11.
|
Nabavka kancelarijskog materijala u 2018. godini / 30000000-9 |
Konkurentski zahtjev broj: 07-4510/17 |
AERO EXCLUSIVE DOO Sarajevo / ID broj: 4200061610000 |
12.587,48 KM + PDV / Plaćanje će se vršiti po isporuci robe u roku od 15 dana od dana prihvatanja računa / Dobavljač će robe isporučivati sukcesivno u toku 2018. godine |
15.02.2018. |
25.12.2018.g. | Ugovor završen 25.12.2018.g. realizacija ugovora 12.881,78 KM sa PDV-om | ||
12.
|
Materijal za čišćenje i robe za reprezentaciju i paketi za šehidske porodice za 2018. godinu / 15000000-8 / 398 |
Konkurentski zahtjev broj: 07-1628/18 |
KLAS DOO Srebrenik / ID broj: 4209359440007 |
11.177,80 KM + PDV / Plaćanje će se vršiti po ispostavljenim robama u roku od 15 dana od dana prihvatanja računa / Dobavljač će robe isporučivati sukcesivno u toku 2018. godine |
14.05.2018. |
28.11.2018.g. | Ugovor završen 28.11.2018.g. realizacija ugovora 10.488,74 KM sa PDV-om | ||
13.
|
Štampanje obrazaca, knjiga, koričenje službenih listova, brošura i dr. materijala za općinu Srebrenik za 2018. godinu / 22900000-9 |
Konkurentski zahtjev broj: 07-2063/18 |
COMPANY-DIS Tuzla / ID broj: 4210038240004 |
9.605,00 KM + PDV / Plaćanje će se vršiti u roku od 30 dana od dana isporuke roba i ispostavljanja računa prihvaćenog od strane lica koje će pratiti realizaciju ugovora / Dobavljač će robe isporučivati sukcesivno u toku 2018. godine |
12.06.2018. |
25.12.2018.g. | Ugovor završen 25.12.2018.g. realizacija ugovora 7.636,82 KM sa PDV-om | ||
14. | Nabavka 12 kom-pleta refurbished računara sa licen-cnim operativnim sistemom Win 10 Profeional i 10 LCD monitora 20” | Konkurentski zahtjev broj:07-3724/18 | “ELUR” d.o.o. Kieseljak /ID 4236010950005 | 3.804,00 + PDV/Plaćanje u roku od 30 dana/Isporuka u roku od 30 dana od dana potpisivanja ugovora/ Garantni rok za svaku vrstu robe određen je u tehničkoj specifikaciji | 05.11.2018.g | 15.11.2018.g. | Ugovor završen 15.11.2018.g. realizacija ugovora 4.450,68 KM sa PDV-om | ||
15. | Nabavka novih A4 laserskih štampača, 1 novi A3 color inkjet štampača i 1 digitalnog diktafona | Konkurentski zahtjev broj:07-3724/18 | “ROBERT S PLUS” d.o.o. Sarajevo / ID broj:4200924910007 | 4.989,71 KM +PDV/plaćanje u roku od 30 dana/isporuka u roku od 30 dana/garantni rok za svaku vrstu robe određen je u tehničkoj specifikaciji | 01.11.2018.g | 15.11.2018.g. | Ugovor završen 15.11.2018.g. realizacija ugovora 5.837,96 KM sa PDV-om | ||
16 | Nabavka novog putničkog motornog vozila |
Konkurentski zahtjev broj:07-4411/18 |
“BRIJEST” d.o.o. Gračanica ID broj 4209132820008 |
17.923,08 KM + PDV/ plaćanje u roku od 30 dana od dana isporuke-prijema vozila/garantni period 4 godine |
07.12.2018.g |
29.01.2019.g. 20.970 KM sa PDV-om |
Vozilo isporu-čeno 29.01. 2019. godine iznos ugovora 20.970 KM sa PDV-om |
*U slučaju okvirnog sporazuma kolona 6. se ne popunjava
M. P.
Potpis odgovorne osobe
____________________