Služba za boračko invalidsku zaštitu i društvene djelatnosti – Obrazac praćenja realizacije ugovora/okvirnog sporazuma po Konkurentskom zahtjevu i otvorenom postupku od 01.01.2018. – 31.12.2018. godine

OPĆINA SREBRENIK

OBRAZAC PRAĆENJA REALIZACIJE UGOVORA/OKVIRNOG SPORAZUMA OD 01.01.2018. – 31.12.2018. GODINE

po Konkurentskom zahtjevu i Otvorenom postupku

Služba za boračko invalidsku zaštitu i društvene djelatnosti

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

R.b.

Opis i oznaka po JRJN

Vrsta postupka i broj obavještenja o dodjeli ugovora sa Portala javnih nabavki

Podaci o dobavljaču/

dobavljačima u okvirnom sporazumu

(Naziv, ID broj, mjesto)

Osnovni elementi ugovora/okvirnog

sporazuma

(Vrijednost, period trajanja/rok plaćanja, garantni period…)

Opis izmjene osnovnih elemenata ugovora i datum izmjene

Ostatak vrijednosti ugovora nakon učinjene izmjene/ostatak vrijednosti okvirnog sporazuma

Datum zaključenja ugovora/okvirnog sporazuma

Datum potpune realizacije ugovora/okvirnog sporazuma i ukupna utrošena vrijednost

Napomena

(obrazloženje)

 

 

 

1.

 

LOT 1 Nadzor nad izvođenjem radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta (lamela 1 i lamela 2) 067 Špionica / 71247000-1

Konkurentski zahtjev broj: 07-1768/18

Institut za građevinarstvo “IG” Banja Luka / ID broj: 4400918310005

8.600,00 KM + PDV / Plaćanje će se izvršiti na način da će se 80% sredstava od vrijednosti ugovora plaćati mjesečno, 10% sredstava će se platiti nakon završenog tehničkog pregleda objekta, a 10% nakon isteka garantnog roka / Za LOT 1 vrijeme obavljanja nadzora je u skladu sa dinamičkim planom koji će dostaviti izvođač za planirani period izvođenja radova

   

08.06.2018.

   

 

 

 

2.

 

 

LOT 2 Nadzor nad izvođenjem radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta 069 Tinja / 71247000-1

Konkurentski zahtjev broj: 07-1768/18

Institut za građevinarstvo “IG” Banja Luka / ID broj: 4400918310005

3.800,00 KM + PDV / Plaćanje će se izvršiti na način da će se 80% sredstava od vrijednosti ugovora plaćati mjesečno, 10% sredstava će se platiti nakon završenog tehničkog pregleda objekta, a 10% nakon isteka garantnog roka / Za LOT 2 vrijeme obavljanja nadzora je u skladu sa dinamičkim planom koji će dostaviti izvođač za planirani period izvođenja radova

   

08.06.2018.

   

 

 

 

 

3.

 

Izvođenje radova na rušenju starih objekata kampa u Špionici u dvije faze / 45111100-9

Konkurentski zahtjev broj: 07-1794/18

NESO DOO Srebrenik / ID broj: 4209788720000

23.400,00 KM + PDV / Plaćanje će se izvršiti u roku od 60 dana od dana završetka radova prve faze i nakon ispostavljanja privremene situacije za prvu fazu i prihvatanja iste od strane nadzornog i ugovornog organa- Plaćanje za drugu fazu radova će se izvršiti u roku od 60 dana od dana završetka radova druge faze i nakon ispostavljanja okončane situacije i prihvatanja iste od strane nadzornog i ugovornog organa / Okvirni sporazum se zaključuje za 2018. godinu

   

19.06.2018.

 03.10.2019. 

23400,00 KM+PDV

 

 
4. Izvođenje radova u okviru revitalizacije kompleksa Starog grada Srebrenik Konkurentski zahtjev broj: 07-2093/18

ITK MUSIĆ DOO Srebrenik / ID broj:        4209163110009

49942,32 KM + PDV / Plaćanje izabranom ponuđaču odnosno podugovaraču će se izvršiti u roku od 60 dana od dana prihvatanja okončane situacije od strane nadzornog i ugovorenog organa i dostavljanja garancije za garantni rok.     13.07.2018.    

*U slučaju okvirnog sporazuma kolona 6. se ne popunjava

M. P.

Potpis odgovorne osobe

____________________