OPĆINA SREBRENIK
OBRAZAC PRAĆENJA REALIZACIJE UGOVORA/OKVIRNOG SPORAZUMA OD 01.01.2017. – 31.12.2017. GODINE
po Konkurentskom zahtjevu i Otvorenom postupku
Služba za Civilnu zaštitu
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
R.b. |
Opis i oznaka po JRJN |
Vrsta postupka i broj obavještenja o dodjeli ugovora sa Portala javnih nabavki |
Podaci o dobavljaču/ dobavljačima u okvirnom sporazumu (Naziv, ID broj, mjesto) |
Osnovni elementi ugovora/okvirnog sporazuma (Vrijednost, period trajanja/rok plaćanja, garantni period…) |
Opis izmjene osnovnih elemenata ugovora i datum izmjene |
Ostatak vrijednosti ugovora nakon učinjene izmjene/ostatak vrijednosti okvirnog sporazuma |
Datum zaključenja ugovora/okvirnog sporazuma |
Datum potpune realizacije ugovora/okvirnog sporazuma i ukupna utrošena vrijednost |
Napomena (obrazloženje) |
1. |
Nabavka pjenila za gašenje požara / 35111520-6 |
Konkurentski zahtjev broj: 07-1963/17 |
FINANC DOO Mostar / ID broj: 4227140660000 |
5.115,00 KM + PDV / Plaćanje dobavljaču će se izvršiti u roku od 30 dana od dana isporuke-prijema robe i ispostavljanja računa prihvaćenog od strane komisije i ugovornog organa / Rok za isporuku je 60 dana od dana zaključivanja ugovora |
13.07.2017. |
21.09.2017. Iznos: 5.984,55 KM sa PDV-om |
Datum računa: 07.08.2017. Iznos računa: 5.984,55 KM sa PDV-om |
||
2.
|
Odijela za potrebe vatrogasne službe / 18130000-9 |
Konkurentski zahtjev broj: 07-1962/17 |
“FIRE-TRADE” DOO Srebrenik / ID broj: 4210209150009 |
8.401,00 KM + PDV / Plaćanje dobavljaču će se izvršiti u roku od 30 dana od dana isporuke-prijema robe i ispostavljanja računa prihvaćenog od strane komisije i ugovornog organa / Rok za isporuku je 60 dana od dana zaključivanja ugovora |
24.07.2017. |
27.09.2017. Iznos: 9.829,17 KM sa PDV-om |
Datum računa: 23.08.2017. Iznos računa: 9.829,17 KM sa PDV-om |
||
3.
|
Tehnička oprema za civilnu zaštitu / 30200000-1 |
Konkurentski zahtjev broj: 07-1962/17 |
“FIRE-TRADE” DOO Srebrenik / ID broj: 4210209150009 |
2.542,14 KM + PDV / Plaćanje dobavljaču će se izvršiti u roku od 30 dana od dana isporuke-prijema robe i ispostavljanja računa prihvaćenog od strane komisije i ugovornog organa / Rok za isporuku je 60 dana od dana zaključivanja ugovora |
24.07.2017. |
15.08.2017. Iznos: 2.974,30 KM sa PDV-om |
Datum računa: 15.08.2017. Iznos računa: 2.974,30 KM sa PDV-om |
||
4.
|
Izvođenje radova na opremanju Vatrogasnog doma / 45400000-1 |
Konkurentski zahtjev broj: 07-4297/17 |
HM MUSIĆ DOO Srebrenik / ID broj: 4210224620003 |
7.897,44 KM + PDV / Plaćanje dobavljaču će se izvršiti u roku od 15 dana od dana završetka radova i prihvatanja istih u skladu sa zakonskim propisima od strane nadzornog i ugovornog organa / Rok za završetak radova je 60 dana od dana potpisivanja ugovora i uvođenja u posao |
11.12.2017. |
27.02.2018.
Iznos: |
Datum računa: 22.02.2018.
Iznos računa: |
*U slučaju okvirnog sporazuma kolona 6. se ne popunjava
M. P.
Potpis odgovorne osobe
____________________