OPĆINA SREBRENIK
OBRAZAC PRAĆENJA REALIZACIJE UGOVORA/OKVIRNOG SPORAZUMA OD 01.01.2022. – 31.12.2022. GODINE
po Konkurentskom zahtjevu i Otvorenom postupku
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
R.b. |
Opis i oznaka po JRJN |
Vrsta postupka i broj obavještenja o dodjeli ugovora sa Portala javnih nabavki |
Podaci o dobavljaču/ dobavljačima u okvirnom sporazumu (Naziv, ID broj, mjesto) |
Osnovni elementi ugovora/okvirnog sporazuma (Vrijednost, period trajanja/rok plaćanja, garantni period…) |
Opis izmjene osnovnih elemenata ugovora i datum izmjene |
Ostatak vrijednosti ugovora nakon učinjene izmjene/ostatak vrijednosti okvirnog sporazuma |
Datum zaključenja ugovora/okvirnog sporazuma |
Datum potpune realizacije ugovora/okvirnog sporazuma i ukupna utrošena vrijednost |
Napomena (obrazloženje) |
1. |
Nabavka kancelarijskog materijala | Konkurentski zahtjev | “AERO EXCLUSIVE” d.o.o. Sarajevo 4200061610000 |
13.600,00 KM + PDV Sukcesivna isporuka u toku 2023. godine, u roku od 5 dana od dostavljanja naloga od strane lica koje će pratiti realizaciju predmetnog ugovora/plaćanje po isporuci robe u roku od 30 dana od dana prihvatanja računa, kojeg mora prihvatiti lice koje prati realizaciju ugovora i Ugovorni organ |
30.12.2022.g | ||||
2. | Nabavka sredstava za čišćenje prostorija | Konkurentski zahtjev |
“DEFTER” d.o.o. Sarajevo 4200303990007 |
2.847,00 KM + PDV Sukcesivna isporuka u toku 2023. godine, u roku od 5 dana po nalogu lica koje će pratiti realizaciju predmetnog ugovora/plaćanje po isporuci u roku od 30 dana od dana prihvatanja računa, kojeg mora prihvatiti lice koje prati realizaciju ugovora i Ugovorni organ |
29.12.2022.g | ||||
3. | nabavka roba za reprezentaciju, paketa za godišnjice šehidskih porodica | Konkurentski zahtjev |
“KLAS” d.o.o. Srebrenik 4209359440007 |
13.215,60 KM + PDV Sukcesivna isporuka u toku 2023. godine, u roku od 5 dana po nalogu lica koje će pratiti realizaciju predmetnog ugovora/plaćanje po isporuci u roku od 30 dana od dana prihvatanja računa, kojeg mora prihvatiti lice koje prati realizaciju ugovora i Ugovorni organ |
26.12.2022.g | ||||
4. | Održavanje fontana u gradu Srebrenik | Konkurentski zahtjev |
Javno preduzeće Vodovod i kanalizacija “Srebrenik” d.d. Srebrenik 4209127580007 |
8.535,14 KM + PDV Vršenje usluga svakodnevno u periodu od 01.04.2023. do 31.10.2023. godine/plaćanje mjesečno u roku od 30 dana od dana ispostavljanja računa o izvršenim uslugama, a nakon zaključivanja pojedinačnog ugovora kojeg mora prihvatiti lice zaduženo za praćenje realizacije ugovora i Ugovorni organ |
28.12.2022.g | ||||
5. | Usluge popravke i održavanja vatrogasnih i putničkih vozila u vlasništvu grada Srebrenik | Konkurentski zahtjev |
“AUTOELEKTRIKA FAZLIĆ” d.o.o. Srebrenik 4209988570002 |
12.515,15 KM + PDV Ugovor traje do 31.12.2023.g |
15.11.2022.g | ||||
6. | Obavezno osiguranje motornih vozila u vlasništvu grada Srebrenik | Konkurentski zahtjev |
“Sarajevo osiguranje” d.d. Sarajevo 4200326930001 |
4.977,60
|
02.12.2022.g | ||||
7. | Osiguranje imovine u vlasništvu grada Srebrenik | Konkurentski zahtjev |
“WIENER OSIGURANJE” a.d. Banja Luka 4400590750002 |
3.347,62 KM Ugovor traje do 01.01.2024.g |
22.12.2022.g | ||||
8. | Osiguranje lica-uposlenika organa uprave Grada Srebrenik | Konkurentski zahtjev | “ASA OSIGURANJE” d.d. Sarajevo |
2.885,56 KM
|
15.12.2022.g | ||||
9. | Nabavka tonera | Konkurentski zahtjev |
“KMC” d.o.o. Banja Luka 4402171770004 |
5.193,00 KM + PDV Sukcesivna isporuka u toku 2023. godine, u roku od 5 dana od dostavljanja naloga od strane lica koje će pratiti realizaciju predmetnog ugovora u sjedište organa uprave/plaćanje po isporuci robe u roku od 30 dana od dana prijema roba i prihvatanja računa od strane lica ovlaštenog za prijem robe i prihvatanja računa |
03.01.2023.g | ||||
10. | Nabavka opreme i dijelova za vatrogasna i putnička vozila u vlasništvu grada Srebrenik | Konkurentski zahtjev |
“MIRADO” d.o.o. Tuzla 4209070880009 |
12.844,00 KM + PDV Sukcesivna isporuka tokom 2023. godine/plaćanje po isporuci roba u roku od 30 dana od dana prihvatanja računa |
11.01.2023. g | ||||
11. | Održavanje javne ulične rasvjete | Otvoreni postupak |
“ELVIK” d.o.o. Srebrenik 4209986870009 |
42.725,00 KM + PDV Rok za početak je tri dana po potpisivanju ugovora, a rok završetka udluga će se utvrđivati pojedinačnim ugovorima uzimajući u obzir vrijednost osnosno obim radova i složenost istih/plaćanje u roku od 30 dana od završetka izvršenja usluga prihvaćenih od strane nadzornog i ugovornog organa po svakom ugovoru pojedinačno |
07.02.2023.g | ||||
12. | Nabavka štampanih obrazaca, knjiga, koričenje i dr. | Konkurentski zahtjev |
“ZEDINA” d.o.o. Doboj Istok 4209054090006 |
12.003,00 KM + PDV Isporuka robe sukcesivno u toku 2023. godine, u roku od 5 dana po nalogu lica odgovornog za realizaciju predmetnog ugovora/plaćanje po isporuci robe u roku od 30 dana od dana prihvatanja računa |
03.03.2023. g |
*U slučaju okvirnog sporazuma kolona 6. se ne popunjava
M. P.
Potpis odgovorne osobe
____________________