Obrazac praćenja realizacije ugovora/okvirnog sporazuma po Konkurentskom zahtjevu i otvorenom postupku od 01.01.2023. – 31.12.2023. godine

OPĆINA SREBRENIK

OBRAZAC PRAĆENJA REALIZACIJE UGOVORA/OKVIRNOG SPORAZUMA OD 01.01.2022. – 31.12.2022. GODINE

po Konkurentskom zahtjevu i Otvorenom postupku

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

R.b.

Opis i oznaka po JRJN

Vrsta postupka i broj obavještenja o dodjeli ugovora sa Portala javnih nabavki

Podaci o dobavljaču/

dobavljačima u okvirnom sporazumu

(Naziv, ID broj, mjesto)

Osnovni elementi ugovora/okvirnog

sporazuma

(Vrijednost, period trajanja/rok plaćanja, garantni period…)

Opis izmjene osnovnih elemenata ugovora i datum izmjene

Ostatak vrijednosti ugovora nakon učinjene izmjene/ostatak vrijednosti okvirnog sporazuma

Datum zaključenja ugovora/okvirnog sporazuma

Datum potpune realizacije ugovora/okvirnog sporazuma i ukupna utrošena vrijednost

Napomena

(obrazloženje)

1.

 Nabavka kancelarijskog materijala  Konkurentski zahtjev  “AERO EXCLUSIVE” d.o.o. Sarajevo 4200061610000

 13.600,00 KM + PDV 

Sukcesivna isporuka u toku 2023. godine, u roku od 5 dana od dostavljanja naloga od strane lica koje će pratiti realizaciju predmetnog ugovora/plaćanje po isporuci robe u roku od 30 dana od dana prihvatanja računa, kojeg mora prihvatiti lice koje prati realizaciju ugovora i Ugovorni organ

     30.12.2022.g    
2. Nabavka sredstava za čišćenje prostorija Konkurentski zahtjev

“DEFTER” d.o.o. Sarajevo

4200303990007

2.847,00 KM + PDV

Sukcesivna isporuka u toku 2023. godine, u roku od 5 dana po nalogu lica koje će pratiti realizaciju predmetnog ugovora/plaćanje po isporuci u roku od 30 dana od dana prihvatanja računa, kojeg mora prihvatiti lice koje prati realizaciju ugovora i Ugovorni organ

    29.12.2022.g    
3. nabavka roba za reprezentaciju, paketa za godišnjice šehidskih porodica Konkurentski zahtjev

“KLAS” d.o.o. Srebrenik

4209359440007

13.215,60 KM + PDV

Sukcesivna isporuka u toku 2023. godine, u roku od 5 dana po nalogu lica koje će pratiti realizaciju predmetnog ugovora/plaćanje po isporuci u roku od 30 dana od dana prihvatanja računa, kojeg mora prihvatiti lice koje prati realizaciju ugovora i Ugovorni organ

    26.12.2022.g    
4. Održavanje fontana u gradu Srebrenik Konkurentski zahtjev

Javno preduzeće Vodovod i kanalizacija “Srebrenik” d.d. Srebrenik

4209127580007

8.535,14 KM + PDV

Vršenje usluga svakodnevno u periodu od 01.04.2023. do 31.10.2023. godine/plaćanje mjesečno u roku od 30 dana od dana ispostavljanja računa o izvršenim uslugama, a nakon zaključivanja pojedinačnog ugovora kojeg mora prihvatiti lice zaduženo za praćenje realizacije ugovora i Ugovorni organ

    28.12.2022.g    
5. Usluge popravke i održavanja vatrogasnih i putničkih vozila u vlasništvu grada Srebrenik Konkurentski zahtjev

“AUTOELEKTRIKA FAZLIĆ” d.o.o. Srebrenik 

4209988570002

12.515,15 KM + PDV

Ugovor traje do 31.12.2023.g

    15.11.2022.g    
6. Obavezno osiguranje motornih vozila u vlasništvu grada Srebrenik Konkurentski zahtjev

“Sarajevo osiguranje” d.d. Sarajevo 

4200326930001

4.977,60 

 

    02.12.2022.g    
7. Osiguranje imovine u vlasništvu grada Srebrenik Konkurentski zahtjev

“WIENER OSIGURANJE” a.d. Banja Luka  

4400590750002

3.347,62 KM

Ugovor traje do 01.01.2024.g

    22.12.2022.g    
8. Osiguranje lica-uposlenika organa uprave Grada Srebrenik Konkurentski zahtjev “ASA OSIGURANJE” d.d. Sarajevo

2.885,56 KM

 

    15.12.2022.g    
9. Nabavka tonera Konkurentski zahtjev

“KMC” d.o.o. Banja Luka 

4402171770004

5.193,00 KM + PDV

Sukcesivna isporuka u toku 2023. godine, u roku od 5 dana od dostavljanja naloga od strane lica koje će pratiti realizaciju predmetnog ugovora u sjedište organa uprave/plaćanje po isporuci robe u roku od 30 dana od dana prijema roba i prihvatanja računa od strane lica ovlaštenog za prijem robe i prihvatanja računa

    03.01.2023.g    
10. Nabavka opreme i dijelova za vatrogasna i putnička vozila u vlasništvu grada Srebrenik  Konkurentski zahtjev

“MIRADO” d.o.o. Tuzla

4209070880009

12.844,00 KM + PDV

Sukcesivna isporuka tokom 2023. godine/plaćanje po isporuci roba u roku od 30 dana od dana prihvatanja računa

    11.01.2023. g    
11. Održavanje javne ulične rasvjete Otvoreni postupak

“ELVIK” d.o.o. Srebrenik

4209986870009

42.725,00 KM + PDV

Rok za početak je tri dana po potpisivanju ugovora, a rok završetka udluga će se utvrđivati pojedinačnim ugovorima uzimajući u obzir vrijednost osnosno obim radova i složenost istih/plaćanje u roku od 30 dana od završetka izvršenja usluga prihvaćenih od strane nadzornog i ugovornog organa po svakom ugovoru pojedinačno

    07.02.2023.g    
12. Nabavka štampanih obrazaca, knjiga, koričenje i dr. Konkurentski zahtjev

“ZEDINA” d.o.o. Doboj Istok

4209054090006

12.003,00 KM + PDV

Isporuka robe sukcesivno u toku 2023. godine, u roku od 5 dana po nalogu lica odgovornog za realizaciju predmetnog ugovora/plaćanje po isporuci robe u roku od 30 dana od dana prihvatanja računa

    03.03.2023. g    

*U slučaju okvirnog sporazuma kolona 6. se ne popunjava

M. P.

Potpis odgovorne osobe

____________________