Služba za finansije i inspekcijski nadzor – Obrazac praćenja realizacije ugovora/okvirnog sporazuma po Konkurentskom zahtjevu i otvorenom postupku od 01.01.2018. – 31.12.2018. godine

OPĆINA SREBRENIK

OBRAZAC PRAĆENJA REALIZACIJE UGOVORA/OKVIRNOG SPORAZUMA OD 01.01.2018. – 31.12.2018. GODINE

po Konkurentskom zahtjevu i Otvorenom postupku

Služba za finansije i inspekcijski nadzor

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

R.b.

Opis i oznaka po JRJN

Vrsta postupka i broj obavještenja o dodjeli ugovora sa Portala javnih nabavki

Podaci o dobavljaču/

dobavljačima u okvirnom sporazumu

(Naziv, ID broj, mjesto)

Osnovni elementi ugovora/okvirnog

sporazuma

(Vrijednost, period trajanja/rok plaćanja, garantni period…)

Opis izmjene osnovnih elemenata ugovora i datum izmjene

Ostatak vrijednosti ugovora nakon učinjene izmjene/ostatak vrijednosti okvirnog sporazuma

Datum zaključenja ugovora/okvirnog sporazuma

Datum potpune realizacije ugovora/okvirnog sporazuma i ukupna utrošena vrijednost

Napomena

(obrazloženje)

 

 

1.

 

Izbor pravne osobe za izvršenje rješenja urbanističko-građevinskog inspektora / 45111100-9

Konkurentski zahtjev broj: 07-1964/18

NESO DOO Srebrenik / ID broj: 4209788720000

12.820,00 KM + PDV / Plaćanje dobavljaču će se izvršiti u roku od 30 dana od dana ispostavljanja računa po svakom pojedinačnom ugovoru / Okvirni sporazum se zaključuje za 2018. godinu

   

18.06.2018.

 19.10.2018. 

9360,00 + PDV

 
                   

*U slučaju okvirnog sporazuma kolona 6. se ne popunjava

M. P.

Potpis odgovorne osobe

____________________