OPĆINA SREBRENIK
OBRAZAC PRAĆENJA REALIZACIJE UGOVORA/OKVIRNOG SPORAZUMA OD 01.01.2018. – 31.12.2018. GODINE
po Konkurentskom zahtjevu i Otvorenom postupku
Služba za finansije i inspekcijski nadzor
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
R.b. |
Opis i oznaka po JRJN |
Vrsta postupka i broj obavještenja o dodjeli ugovora sa Portala javnih nabavki |
Podaci o dobavljaču/ dobavljačima u okvirnom sporazumu (Naziv, ID broj, mjesto) |
Osnovni elementi ugovora/okvirnog sporazuma (Vrijednost, period trajanja/rok plaćanja, garantni period…) |
Opis izmjene osnovnih elemenata ugovora i datum izmjene |
Ostatak vrijednosti ugovora nakon učinjene izmjene/ostatak vrijednosti okvirnog sporazuma |
Datum zaključenja ugovora/okvirnog sporazuma |
Datum potpune realizacije ugovora/okvirnog sporazuma i ukupna utrošena vrijednost |
Napomena (obrazloženje) |
1. |
Izbor pravne osobe za izvršenje rješenja urbanističko-građevinskog inspektora / 45111100-9 |
Konkurentski zahtjev broj: 07-1964/18 |
NESO DOO Srebrenik / ID broj: 4209788720000 |
12.820,00 KM + PDV / Plaćanje dobavljaču će se izvršiti u roku od 30 dana od dana ispostavljanja računa po svakom pojedinačnom ugovoru / Okvirni sporazum se zaključuje za 2018. godinu |
18.06.2018. |
19.10.2018. 9360,00 + PDV |
|||
*U slučaju okvirnog sporazuma kolona 6. se ne popunjava
M. P.
Potpis odgovorne osobe
____________________